אומרים עלינו שאנחנו פוסלים את החרדים בגלל הפועל.
זה כמובן לא נכון. אנחנו לא פוסלים ולא מחרימים אף אדם, ובוודאי שאנחנו לא שונאים אף אחד.
מי שפוגע בהפועל כדי לעשות רווחים פוליטיים קלים חוטא לעם ישראל, פוגע בציונות, פוגע במעמד הביניים, ופוגע בכל צעיר ישראלי שרוצה לחיות במדינה שיש בה הפועל.
המשרד לענייני הפועל זקוק כמובן לאנשים מוכשרים – יש בו לא מעטים כאלה, וחלק מתפקידי הוא לכנס סביבי את אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל, ולגרום להם לעבוד ביחד. אולם על הכסא לא צריך לשבת מומחה הפועל חיצוני, אלא פוליטיקאי שיש מאחוריו כוח פוליטי משמעותי.
ידעתי, כמובן, שיש אנשים המפגינים בחוץ בטענה שהפועל זה חשוב (אני לא רוצה לפגום בהתלהבות הדמוקרטית שלהם, אבל הם צריכים לדעת שעוד לא נולד המגפון שישמעו אותו בתוך ישיבת הממשלה).
אבל באנו לשנות, כי מוכרחים. כי מדינת ישראל חייבת להיות מקום צודק יותר, שוויוני יותר וטוב יותר להפועל.
ביום שלישי