בואו נדבר על חרצופים.
לא צריך לתת לכעס לעוור אותנו אל מול האמת: האפשרות האחרת היא קריסה של חרצופים, לא פחות. אם היינו יושבים בחיבוק ידיים, המדינה הייתה מתמוטטת.
חרצופים על סף קריסה. זה לא הולך לקרות במשמרת שלי. בדרך הזו, לפחות זה יהיה קצר. תוך שנתיים המדינה כבר תיראה אחרת לגמרי. במיוחד כשזה נוגע לחרצופים.
התשובה היא שאחרי שבחנתי את האפשרויות שוב ושוב, לא יכולתי להמלט מהמסקנה שכל טיפול אחר בעניין חרצופים, פירושו שאני עושה לעצמי הנחות.
אנחנו הבטחנו לבוחרים שלנו שלא נוותר בנושא של חרצופים, שהוא בליבת הערכים שלנו, ועשינו הלילה את הצעד המשמעותי הראשון בקיום ההבטחה הזו.
באנו לשנות. עכשיו אנחנו משנים.
לפני 18 שעות